«Εγώ είμαι ο νόμος»!

Ορεξάτος και αποφασισμένος να αποδείξει ότι η ηλικία του δεν αποτελεί πρόβλημα ο 74χρονος, Ότο Ρεχάγκελ, μίλησε ως τεχνικός της Χέρτα Βερολίνου.
«Αναλαμβάνω από Δευτέρα. Εγώ είμαι ο νόμος», ήταν τα πρώτα λόγια του πρώην προπονητή της Εθνικής Ελλάδος ο οποίος θέλησε από την πρώτη κιόλας στιγμή να επιβάλει την δική του τακτική σε όλα τα… μήκη και πλάτη του συλλόγου της γερμανικής πρωτεύουσας.

«Είμαι υγιής. Είμαι έτοιμος και νιώθω υπέροχα. Το νόημα στη ζωή μας είναι να δουλεύεις», ήταν τα πρώτα λόγια του Γερμανού τεχνικού σε συνέντευξή του στη Bild, για την ανάληψη του πόστου.

«Η Χέρτα δεν είναι ένα πλοίο που έχει βουλιάξει, αλλά πρέπει να παραδεχθούμε ότι υπάρχει μια μεγάλη διαρροή», τόνισε ο Ρεχάγκελ φυσικά αναφερόμενος στα κακά αποτελέσματα που έχει η ομάδα του Βερολίνου στο πρωτάθλημα, η οποία μετρά …ατυχή αποτελέσματα από τις 29 Οκτωβρίου.

«Αυτό που περιμένω από τους ποδοσφαιριστές είναι όρεξη για σκληρή δουλειά, σκληρή δουλειά, πειθαρχία και να με ακούν. Πείτε με έναν δημοκρατικό δικτάτορα», ανέφερε.

Ο Ότο Ρεχάγκελ επιστρέφει στους πάγκους μετά από το 2010 όταν και είχε αποχωρήσει από την Εθνική Ελλάδος. Είχε μείνει χωρίς δουλειά για το διάστημα αυτό αν και δήλωνε παντού ότι επιθυμεί να συνεχίσει να δουλεύει.



zougla.gr