ΖΕΙ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΠΙΤΣΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 8 ΧΡΟΝΙΑ!



Πίτσα και μόνο πίτσα τρώει εδώ και 8 χρόνια η Sophie Ray, 19 ετών, από Wrexham της Ουαλίας, η οποία πάσχει από μια σπάνια επιλεκτική διατροφική διαταραχή (Selective Eating Disorder-SED). Το πρόβλημά της παρουσιάστηκε στην τρυφερή ηλικία των δύο ετών και από τα 11 της τρέφεται αποκλειστικά με πίτσα με ντομάτα και τυρί. Λόγω της ασθένειάς της η Sophie, έχει αποκτήσει φοβία σε όλα τα φαγώσιμα και αρνείται να δοκιμάσει οτιδήποτε άλλο, εκτός από Μαργαρίτα.

Ο διατροφικός πανικός εκδηλώθηκε όταν ως παιδάκι έπαθε γαστρεντερίτιδα… Τότε στα δύο της μπορούσε ή μάλλον ανεχόταν να φάει μακαρόνια με τυρί, σάντουιτς με τυρί και τσιπς. Ωστόσο μέχρι να φθάσει στα 11 είχε καταλήξει να καταναλώνει μόνο πίτσες πρωί, μεσημέρι και βράδυ. Μιλώντας για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η 19χρονη λέει: «Τρελαίνομαι για πίτσα. Κάθε εταιρείας άλλωστε έχει διαφορετική γεύση, αλλά κατά βάση είναι το ίδιο πράγμα και δε χρειάζεται να δοκιμάσω κάτι καινούριο.

Η μητέρα μου μού είπε ότι άρχισα να έχω άποψη για το τι θα φάω από τα δύο μου. Μετά από την αρρώστια άρχισα να φοβάμαι το φαγητό. Πίστευα ότι εξαιτίας αυτού είχα αρρωστήσει. Όταν έγινα 11 δοκίμασα για πρώτη φορά πίτσα και από τότε τρώω μόνο αυτό… για πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό. Πολλοί πιστεύουν ότι είμαι απλά περίεργη, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για φοβία. Είναι σα να λέει κανείς σε κάποιον που πάσχει από αραχνοφοβία να κρατήσει στο χέρι του μια αράχνη. Όσο περισσότερα υλικά έχει ένα φαγητό τόσο πιο… τρομακτικό μου φαίνεται».





ΠΗΓΗ:Star.gr