Δεκατριάχρονος εθίστηκε στην πορνογραφία


Δεκατριάχρονος εθίστηκε στην πορνογραφία


Ο Jamie ήταν μόλις δέκα χρονών όταν είδε για πρώτη φορά πορνογραφικές σκηνές. Θα κοιμόταν στο σπίτι ενός φίλου του κι εκείνος του έδειξε «αστείες φωτογραφίες» στον υπολογιστή του.

«Στην αρχή μου φάνηκε κάπως τρομακτικό και κάπως αηδιαστικό», αφηγήθηκε ο Jamie καιρό μετά στον ψυχοθεραπευτή του.

«Δεν ήξερα πως ήταν δυνατό οι άνθρωποι να κάνουν τέτοιου είδους πράγματα και υπήρχαν πολλά παράξενα κοντινά πλάνα. Αλλά μου προκάλεσε αστεία συναισθήματα και οι εικόνες κόλλησαν στο μυαλό μου».

Τα τρία χρόνια που ακολούθησαν κι ενώ οι γονείς του νόμιζαν πως χρησιμοποιούσε τον υπολογιστή για τα μαθήματά του, ο Jamie επισκεπτόταν ιστοσελίδες με πορνογραφικό περιεχόμενο για περισσότερο από δύο ώρες την ημέρα.

Ακόμα κι όταν οι επιδόσεις του στο σχολείο χειροτέρεψαν, οι γονείς του δεν φαντάζονταν τον κόσμο που γνώριζε σιγά σιγά ο ήσυχος και ντροπαλός γιος τους.

«Οι ιστοσελίδες με οδηγούσαν σε άλλες ιστοσελίδες κι έβλεπα υλικό πιο παράξενο από όσο είχα ποτέ φανταστεί. Ζώα, παιδιά, μαχαιρώματα, στραγγαλισμούς. Σταμάτησα να βγαίνω από το δωμάτιό μου και να βλέπω τους φίλους μου γιατί όταν το έκανα αυτό ήμουν μακριά από την πορνογραφία κι εγώ ανυπομονούσα να επιστρέψω και να δω τι άλλο μπορούσα να βρω».

Μόνο όταν η βρετανική αστυνομία χτύπησε μια μέρα την πόρτα του σπιτιού της οικογένειας αποκαλύφθηκε η κρυφή ζωή του αγοριού.

Οι αρχές είχαν εντοπίσει έναν υπολογιστή που έμπαινε σε ιστοσελίδες με παιδική πορνογραφία και πήραν το λαπτοπ του Jamie για να το εξετάσουν. Το 13χρονο αγόρι δεν είχε καν δώσει το πρώτο του φιλί- στην πραγματική ζωή.

Παρότι ήταν ακόμα παιδί, «φακελώθηκε» στο αρχείο σεξουαλικών εγκλημάτων λόγω της δράσης του αυτής.

Παρά την εντατική ψυχοθεραπεία, ο Jamie ακόμα υποφέρει από την έντονη ντροπή του - σαν να είναι γραμμένο στο
μέτωπό μου, λέει ο ίδιος- κάτι που του προκαλεί φόβο πως δεν θα μπορέσει να κάνει ποτέ μια υγιή σχέση με γυναίκα.

«Οι εικόνες επιστρέφουν μερικές φορές, με κάνει να θέλω να φωνάξω ‘στο, στοπ’ αλλά δεν φεύγουν», είπε.