Είναι μόλις 15 ετών με σαράντα ταινίες!


Είναι μόλις 15 ετών, ωστόσο διαθέτει ήδη βιογραφικό που θα ζήλευαν ηθοποιοί με τα διπλά της χρόνια. Δεν είναι άλλη από την Κλοέ Μορέτζ, η οποία πια αντιμετωπίζεται και ως πρότυπο στιλ. 




Στο κόκκινο χαλί οι εμφανίσεις της κινούνται από Chanel σε Pucci και από Dolce & Gabbana σε Stella McCartney.

Οι προσεγμένες εμφανίσεις της πρωταγωνίστριας της ταινίας «Hugo» αλλά και το φρέσκο στιλ της ήταν τα στοιχεία που οδήγησαν τους ανθρώπους του ιταλικού οίκου Max Mara να την ανακηρύξουν «Πρόσωπο του μέλλοντος» για το 2012, τίτλος που την περασμένη χρονιά είχε δοθεί στην 32χρονη τότε Κέιτι Χολμς.

Με σαράντα ταινίες στο ενεργητικό τις και πέντε ακόμα στα σκαριά, η μικρή Μορέτζ έχει ήδη μπει στη διαδικασία να προβληματίζεται για το πώς θα διαχωρίσει την προσωπική από την επαγγελματική της ζωή.

«Μεγαλώνω με αυτόν τον τρόπο από τα πέντε μου χρόνια. Προτεραιότητα είναι το σχολείο και το να ζω την εφηβεία μου. Κανένας από τους φίλους μου δεν είναι ηθοποιός, ούτε τους ενδιαφέρει τι κάνω» δηλώνει παραδέχεται ότι έχει πάθος με το Twitter.

«Το χρησιμοποιώ για να είμαι κοντά στους θαυμαστές μου και για να τους δείχνω ότι είμαι ένα φυσιολογικό κορίτσι. Είμαι αυτό που είμαι. Οχι οι χαρακτήρες που υποδύομαι».

Τις αποφάσεις για την καριέρα της τις παίρνουν η μητέρα της, Τέρι αλλά και ένας από τους τέσσερις μεγαλύτερους αδερφούς της, ο 25χρονος Τρέβορ, ο οποίος ήταν η αφορμή που Κλοέ ασχολήθηκε με την ηθοποιία.

Ο Τρέβορ παρακολούθησε μαθήματα υποκριτικής και η μικρή αδερφή του δεν μπορούσε να ξεκολλήσει τα μάτια της από πάνω του όταν έκανε πρόβες, όπως εξομολογείται.



ΠΗΓΗ :Espressonews.gr