Μαρτυρία – ΣΟΚ: Αποκάλυψε στον «αέρα» ότι την βίασε καθηγητής της


Μαρτυρία – ΣΟΚ: Αποκάλυψε στον «αέρα» ότι την βίασε καθηγητής της


Με το στόμα ανοιχτό έμειναν όσοι άκουγαν την μαρτυρία μιας 25χρονης κοπέλας από το Λασίθι, η οποία μέσω ραδιοφωνικής εκπομπής αποκάλυψε ότι ο γυμναστής της την είχε βιάσει στα αποδυτήρια και μάλιστα παρά φύση, όταν ήταν μόλις 13 ετών,
για να μην μπορεί να αποδείξει ότι δεν είναι παρθένα!



«Στην συνέχεια μου έλεγε ότι συμβαίνουν αυτά μεταξύ προπονητή και μαθήτριας. Μου έλεγε ακόμα ότι με αγαπάει και ότι θα με βοηθήσει», εξομολογήθηκε η κοπέλα, που τόνισε ότι μέχρι σήμερα προσπαθεί να ξεπεράσει το ψυχολογικό πρόβλημα που της δημιούργησε ο «άνθρωπος» αυτός.


«Είμαι 25 ετών, έχω τελειώσει το πανεπιστήμιο και προσπαθώ να σταθώ στα πόδια μου», λέει.


Η καταγγελία της ξύπνησε εφιαλτικές μνήμες στην Κρήτη από την υπόθεση παιδεραστίας με θύτη τον Ν. Σειραγάκη, ο οποίος κακοποιούσε σεξουαλικά τους ανήλικους μαθητές, που προπονούσε.
Πάντως, η κοπέλα σκοπεύει να ξεσκεπάσει τον γυμναστή, ο οποίος κρύβεται πίσω από το προφίλ του καλού οικογενειάρχη, ενώ υπάρχουν ανησυχίες και για άλλα θύματα του.
ΠΗΓΗ: prismanews