Δηλώνει: «Γυμνάζομαι αρκετά και έτσι φοράω, αποκαλυπτικά ρούχα»! !



Πρόσφατα η καμπυλόγραμμη σύζυγος του...
Ice-T, περίφημη Coco έβγαλε βόλτα του σκύλο του ζευγαριού Spartacus στη Νέα Υόρκη.
Φορώντας, μια εξαιρετικά… καλαίσθητη θεόστενη και φωσφοριζέ πορτοκαλί-ροζ φόρμα και μαύρο τζάκετ.

Επίσης, πριν λίγες ημέρες η Coco απάντησε σε ερωτήσεις θαυμαστών της στο internet και είπε μεταξύ άλλων τα εξής:

«Γυμνάζομαι αρκετά και έτσι φοράω πιο αποκαλυπτικά ρούχα που αναδεικνύουν το σώμα μου, αλλά υπάρχουν φορές που αισθάνομαι πιο ‘βαριά’ -τότε μπορεί να φορέσω ένα μακρύ φόρεμα για να καλυφθώ και να προσθέσω μια φαρδιά ζώνη και να τονίσω τη μικρή μέση μου ώστε να νιώθω καλά με τον εαυτό μου».

«Όταν είμαι διακοπές και περπατάω στο δρόμο, θέλω να είμαι πιο καλυμένη, να δείχνω κομψή και στυλάτη».

«Οι τρεις μυς στα οπίσθια βρίσκονται πάνω, στο πλάι και στη μέση των γλουτών. Έτσι, πρέπει να γυμνάσεις και τους τρεις για να αποκτήσεις πεταχτό πισινό. Το πρόβλημα είναι ότι οι γυναίκες νομίζουν ότι υπάρχει μόνο ο μέγας γλουτιαίος, αλλά δεν είναι έτσι. Πρέπει να δώσετε έμφαση και στους άλλους και να κάνετε βάρη. Εγώ στο γυμναστήριο σηκώνω με τα πόδια χωρίς πλάκα 180 κιλά!»




Read more: mydarkface