20 χρόνος μοιάζει... 160 χρόνων! (pics)




Ο 20 χρόνος Νταν πάσχει από πρόωρη γήρανση κάτι που κάνει το σώμα του να μεγαλώνει οκτώ φορές περισσότερο από το φυσιολογικό.




Σήμερα ο Νταν μοιάζει 160 χρόνων και έχει κερδίσει τον τίτλο του μεγαλύτερου ηλικιακά Ευρωπαίου.

Ο Ντάν δεν έχει αφήσει την ιδιαίτερη και σπάνια ασθένεια του να τον καταβάλει αντίθετα έχει αποκτήσει μεγάλη δύναμη και θέληση να κρατηθεί στη ζωή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αυτά τα 20 χρόνια απέκτησε πολλές εμπειρίες, πήρε δίπλωμα οδήγησης, έκανε πολλούς φίλους, αρραβωνιάστηκε και χώρισε.

Το τελευταίο διάστημα ο Ντάν αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα μ ε την καρδιά του. Χωρίς να ξέρει πόσο ακόμα θα βρίσκεται στη ζωή, παραδίδει μαθήματα θάρρους δίνοντας σε όσους πάσχουν από παρόμοιες ασθένειες ένα αισιόδοξο μήνυμα.

«Μην αφήνετε τίποτα να σας ρίξει, ποτέ δεν άφησα την κατάσταση μου να με κρατήσει πίσω. Πάντα προσπαθούσα να κάνω ότι και οι υπόλοιποι. Ακόμα και αποτύγχανα τουλάχιστον προσπαθούσα. Η οικογένεια μου με ενθάρρυνε πολύ και οι φίλοι μου ήταν υποστηρικτικοί .Ήμουν πολύ τυχερός, γιατί όλοι μπορούσαν για να είμαι ευτυχισμένο.» αναφέρει ο ίδιος

Μέσα από το μικροσκοπικό σώμα του έχει αποκτήσει έναν αξιοθαύμαστο χαρακτήρα και απολαμβάνει την καθημερινότητα του έντονα.