Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ ΣΠΑΕΙ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ !

Ο Ανδρέας Μικρούτσικος έσπασε τη σιωπή του

Για το νέο του επαγγελματικό βήμα στην Κύπρο αλλά και για τη μακρά αποχή του από τα τηλεοπτικά δρώμενα μίλησε ο Ανδρέας Μικρούτσικος, στην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη μετά την πολύχρονη απουσία του.

«Είναι σίγουρα μία πορεία κοντά στα 20 χρόνια με τις μεγαλύτερες παραγωγές που έγιναν στην τηλεόραση την εποχή που δεν ήταν ισχνές οι αγελάδες... Άρα δηλαδή τα κανάλια και οι εταιρίες έμπαιναν σε λογικές να κάνουν μεγάλα project... και να μην φείδονται χρημάτων σήμερα αυτό εκλείπει! Άρα και στην τηλεόραση και να ήμουν αυτό θα μου έλειπε...», είπε στο «Πρωινό Mou».

Και συνέχισε: «Είμαι τόσο χορτασμένος, τόσο ικανοποιημένος, έχουμε κάνει πράγματα... Τα έζησα και πέρασαν πάνω από το κορμί μου. Με σημάδεψαν και τα σημάδεψα. Έχω μία αίσθηση πληρότητας ως προς αυτά που γίνανε, προβληματισμού για το τι δεν έγινε και τι θα μπορούσε να γίνει, τι πήγε καλά και τι άσχημα γενικότερα... δεν το λέω σε προσωπικό επίπεδο, γενικότερα στη τηλεόραση. Σίγουρα όμως όταν είσαι εθισμένος σε αυτό το πράγμα μάλλον σου λείπει, όταν είσαι χορτασμένος λες να ηρεμήσω. Είναι αντιφατικό... Είμαι μπουχτισμένος και εθισμένος»!

Αποκάλυψε πως υπήρχαν ένα σύνολο προβλημάτων που τον έκλεισαν στον εαυτό του και κατά συνέπεια ήταν και η εποχή της αλλαγής, της σύμπτυξης της τηλεόρασης και έγιναν όλα μαζί...

«Ήταν κυρίως το κλείσιμο στον εαυτό μου». Υπήρξαν εξωτερικοί παράγοντες που επεμβαίνουν στο μυαλό του και τον πνίγουν , αλλά το μυαλό του είναι υγιές.

Τέλος ο παρουσιαστής δεν δίστασε να πει ότι: «Είχα αλλάξει τηλέφωνα και η πρόταση για την Κύπρο ήρθε μέσω τρίτων»!
πηγή: Newsbeast.gr