ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΙΟ ΠΑΧΥΣΑΡΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ !

 

Η Susanne Eman έχει βάλει σκοπό της ζωής της να γίνει η πιο παχύσαρκη γυναίκα στον κόσμο και περιγράφει τη σχέση της με τον σεφ αρραβωνιαστικό της ως «ιδανική»...


«Είμαστε απόλυτα ταιριαστοί. Εμένα μου αρέσει να τρώω και του Parker του αρέσει να μαγειρεύει. Μπορεί να με βοηθήσει να κατακτήσω τον στόχο μου» είπε η ίδια.

Η 33χρονη μητέρα δύο παιδιών ζυγίζει 343 κιλά και ελπίζει να ξεπεράσει τα 730!

«Οι μαγειρικές του ικανότητες ήταν κάτι που με “τράβηξε” σε αυτόν. Πώς να αντισταθεί κανείς σε έναν άντρα με ταλέντο στην κουζίνα; Τα σπαγγέτι μπολονέζ που φτιάχνει είναι τα αγαπημένα μου. Μπορώ να τα τρώω όλη τη μέρα» πρόσθεσε.
Ο Parker που ζει μαζί με τη Susanne στο Casa Grande της Αριζόνα αποκαλεί τον εαυτό του «θαυμαστή των παχουλών».
«Τη στηρίζω απόλυτα. Αυτό την κάνει ευτυχισμένη και εμένα μου αρέσουν οι μεγαλόσωμες γυναίκες. Ανησυχώ βέβαια για την κατάσταση της υγείας της αλλά όταν τρώει είναι τόσο χαρούμενη…» λέει ο ίδιος.