J. ANISTON: Θα έχω παντρευτεί μέχρι το τέλος της χρονιάς








Όπως ακούγεται, ηJennifer Aniston έχει πάρει όρκο το
τέλος του 2012 να την βρει παντρεμένη...

Η ηθοποιός που βγαίνει με τον Justin Theroux
τα τελευταία δύο χρόνια, έχει πει στους φίλους της ότι είναι ο
κατάλληλος και ότι το σκυλάκι τους, η Sophie, είναι στην ουσία ένα τεστ,
για το πώς θα είναι όταν θα έχουν παιδιά.

Η Daily Mirror γράφει ότι η Jennifer είπε σε ένα φίλο της: «Θα
έχω παντρευτεί μέχρι το τέλος της χρονιάς. Διαρκώς γελάμε. Και τώρα που
έχουμε και το καινούργιο μωρό μας, τα πράγματα έχουν σοβαρέψει. Έχουμε
νέες ευθύνες. Είναι σαν τεστ, πώς θα είναι όταν έχουμε παιδιά… αν και
ελπίζω τα παιδιά να εκπαιδεύονται πιο εύκολα. Ο Justin και εγώ
διαφωνούμε στο ποιος θα την πάει βόλτα ή ποιος θα της μάθει πειθαρχία,
αλλά αυτό είναι όλο. Τα πράγματα είναι υπέροχα. Είμαι ευτυχισμένη. Αν
δεν μου κάνει πρόταση γονατιστός ή αν δεν έχουμε παντρευτεί μέχρι το
τέλος του χρόνου, θα είναι το τέλος!»


πηγή: fashionlove